Copywriting. Jak sprzedawać słowem. Recenzja

Rady praktyków zawsze są cenne, zwłaszcza dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w jakiejś dziedzinie czy zawodzie. Wszyscy początkujący copywriterzy powinni zatem sięgnąć po książkę „Copywriting. Jak sprzedawać słowem.”

COPYWRITING_front_500px_szerNie od dzisiaj wiadomo, że słowo ma potężną moc, szczególnie to umiejętnie wykorzystane. To właśnie w rękach i głowach copywriterów spoczywa szereg słów, które umiejętnie przelane na papier potrafią przynieść sukces na różnych polach. Dorota Jędrzejewska i Rafał Niemczyk w swojej książce o copywritingu pokazują, jak nim operować w różnych mediach, by zawsze przynosiło oczekiwany skutek.

Znajdziemy tutaj kluczowe dla copywritera zagadnienia tj. copywriting w internecie, prasie, radiu i telewizji, naming, konstruowanie sloganów czy SEO-copywriting. Suchych informacji praktycznie w tej książce nie ma. Cała serwowana wiedza poparta jest bowiem licznymi przykładami, które intensyfikują przekaz, pokazując, dlaczego coś się sprzedało lub nie i dlaczego może się sprzedać lub nie. Liczne wskazówki również pozwalają spojrzeć inaczej na dany komunikat. Warto je sobie przyswoić.

Jedno jest pewne – żaden początkujący copywriter nie nauczy się pisać, jeśli poprzestanie na wiedzy teoretycznej. Tylko praktyka czyni mistrza, zwłaszcza w tym zawodzie. Książka „Copywriting. Jak sprzedawać słowem” Doroty Jędrzejewskiej i Rafała Niemczyka to przydatne kompendium wiedzy dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki i którym brak jeszcze kierunkowskazu na copywriterskiej drodze.

Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk, „Copywriting. Jak sprzedawać słowem”, Samo Sedno 2013

Posted on 26 listopada 2013, in Recenzje książek and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 Komentarze.

  1. Zgadzam się z Tobą, że wiedza teoretyczna to nie wszystko. Praktyka jest najważniejsza. A sama książka jest wartościowa. Szczególnie część dotycząca mediów społecznościowych.

  1. Pingback: Copywriting. Jak sprzedawać słowem - recenzja na blogu Książki na czasie | Texting Studio - copywriter, copywriting, teksty reklamowe i dziennikarskie

Dodaj komentarz