Copywriting. Jak sprzedawać słowem. Recenzja
Rady praktyków zawsze są cenne, zwłaszcza dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w jakiejś dziedzinie czy zawodzie. Wszyscy początkujący copywriterzy powinni zatem sięgnąć po książkę „Copywriting. Jak sprzedawać słowem.”
Nie od dzisiaj wiadomo, że słowo ma potężną moc, szczególnie to umiejętnie wykorzystane. To właśnie w rękach i głowach copywriterów spoczywa szereg słów, które umiejętnie przelane na papier potrafią przynieść sukces na różnych polach. Dorota Jędrzejewska i Rafał Niemczyk w swojej książce o copywritingu pokazują, jak nim operować w różnych mediach, by zawsze przynosiło oczekiwany skutek.
Znajdziemy tutaj kluczowe dla copywritera zagadnienia tj. copywriting w internecie, prasie, radiu i telewizji, naming, konstruowanie sloganów czy SEO-copywriting. Suchych informacji praktycznie w tej książce nie ma. Cała serwowana wiedza poparta jest bowiem licznymi przykładami, które intensyfikują przekaz, pokazując, dlaczego coś się sprzedało lub nie i dlaczego może się sprzedać lub nie. Liczne wskazówki również pozwalają spojrzeć inaczej na dany komunikat. Warto je sobie przyswoić.
Jedno jest pewne – żaden początkujący copywriter nie nauczy się pisać, jeśli poprzestanie na wiedzy teoretycznej. Tylko praktyka czyni mistrza, zwłaszcza w tym zawodzie. Książka „Copywriting. Jak sprzedawać słowem” Doroty Jędrzejewskiej i Rafała Niemczyka to przydatne kompendium wiedzy dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki i którym brak jeszcze kierunkowskazu na copywriterskiej drodze.
Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk, „Copywriting. Jak sprzedawać słowem”, Samo Sedno 2013
Posted on 26 listopada 2013, in Recenzje książek and tagged copywriter, copywriting w internecie, Copywriting. Jak sprzedawać słowem, Dorota Jędrzejewska, książka, książka Copywriting. Jak sprzedawać słowem, książka o copywritingu, początkujący copywriter, Rafał Niemczyk, recenzja książki Copywriting. Jak sprzedawać słowem, seo copywriting, zawód. Bookmark the permalink. 2 Komentarze.
Zgadzam się z Tobą, że wiedza teoretyczna to nie wszystko. Praktyka jest najważniejsza. A sama książka jest wartościowa. Szczególnie część dotycząca mediów społecznościowych.
Pingback: Copywriting. Jak sprzedawać słowem - recenzja na blogu Książki na czasie | Texting Studio - copywriter, copywriting, teksty reklamowe i dziennikarskie